آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس، یک دوره آموزشی عالی برای یادگیری تمام مهارت های مورد نیاز برای طراحی، ساخت و انتشار یک وب سایت حرفه ای با استفاده از وردپرس است.

در این دوره آموزش الکترونیکی که توسط مهندس سمیرا بیدکی برگزار می شود، راه اندازی و طراحی سایت وردپرسی به طور کامل آموزش داده می شود که می تواند به عنوان یک حرفه جدید موجب کسب درامد برای شرکت کنندگان شود.

این دوره آموزشی، بر مبنای پلتفرم وردپرس است و تمام مهارت هایی را که برای راه اندازی یک سایت  به آن نیاز دارید را پوشش می دهد.

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه یک وب سایت سفارشی برای حضور در دنیای دیجیتال و آنلاین تحت وب بسازید و چگونه از سیستم های مدیریت محتوا برای توسعه و مدیریت سایت استفاده کنید.

با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت وردپرس ترمه وب، می توانید سایتی خلق کنید که از نظر بصری متمایز و از نظر کارایی، موثر و جذاب باشد.

مزایای آموزش طراحی وب سایت با ترمه وب

طی آموزش طراحی وب سایت با ترمه وب، شرکت کنندگان مهارت نصب و استفاده از وردپرس برای ساخت وب سایت، نحوه اضافه کردن و پیکربندی تم ها، نصب و استفاده از افزونه ها و ابزارک ها را به دست خواهند آورد.

همچنین فرصت یادگیری ساخت چایلد تم و استفاده از افزونه های تجارت الکترونیک مانند ووکامرس جهت راه اندازی سایت های فروشگاهی را نیز خواهند داشت.

سرفصل های دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس در ترمه وب

ایجاد و ویرایش صفحات وب

ایجاد کاربران جدید و درک نقش های کاربر

مقدمه ای بر وردپرس و کار با پنل Backend

نحوه استفاده از ویجت ها

اضافه کردن و سفارشی کردن تم

نصب و به روز رسانی وردپرس

ساخت منوی سفارشی

نحوه نصب افزونه در وردپرس

پشتیبان گیری و بازیابی سایت

دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس توسط ترمه وب به صورت کارگاه‌های آموزشی خصوصی، گروهی و سازمانی برگزار می‌شود. دوره‌های خصوصی به صورت آنلاین و مجازی با پشتیبانی مهندس سمیرا بیدکی برگزار می‌شوند، که شرکت‌کنندگان می‌توانند بهره‌مندی از مزیت یادگیری طراحی سایت قدم به قدم از خانه خود را بدون نیاز به حضور در کلاس داشته باشند.

دوره آموزش طراحی سایت گروهی نیز با بیش از 45 ساعت آموزش قدم به قدم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و تمامی اطلاعات لازم جهت کسب مهارت طراحی سایت وردپرسی در این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

همچنین، امکان ثبت‌نام در دوره آموزش طراحی وب با وردپرس در سایت ترمه وب به صورت سازمانی نیز وجود دارد. این دوره‌ها در کلاس‌های حضوری در محل مشخصی که دارای امکانات کافی برای آموزش طراحی سایت است، برگزار می‌شوند.

در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس، شما مهارت‌های زیر را کسب خواهید کرد:

 

  1. طراحی سایت فروشگاهی و استفاده از افزونه ووکامرس به طور کامل.
  2. طراحی سایت شرکتی و شخصی با استفاده از وردپرس.
  3. آشنایی با هاست، دامنه و نصب وردپرس.
  4. طراحی صفحات وب مدرن، واکنش‌گرا و زیبا با استفاده از وردپرس.
  5. ایجاد برگه‌ها، منوها، سایدبار، فوتر، هدر و سایر اجزا.
  6. افزودن فرم تماس به سایت وردپرسی.
  7. تنظیم فرم‌های ارسال ایمیل به منظور بازاریابی ایمیلی.
  8. نصب و استفاده از افزونه‌های وردپرس.
  9. آموزش کامل افزونه ووکامرس برای تجارت الکترونیک در وردپرس.
  10. ساخت فروشگاه آنلاین ۲۴/۷ برای تجارت الکترونیک.
  11. ایجاد کوپن‌های تخفیف و پیشنهادهای فروش.
  12. تبدیل وب سایت وردپرسی به نسخه امن با اتصالSSL و افزایش امنیت.
  13. بهینه‌سازی سرعت وب سایت وردپرس با استفاده از ابزارها و افزونه‌های مناسب.
  14. مدیریت و پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی.
  15. مقابله با حملات امنیتی و مشکلات مربوط به امنیت در وردپرس.

در حین دوره، مدرس با شرکت‌کنندگان به صورت تعاملی همکاری می‌کند و به سوالات آنها پاسخ می‌دهد. همچنین، در پایان دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک پروژه واقعی را با استفاده از وردپرس طراحی کنند و مهارت‌های خود را بر روی یک پروژه عملی اجرا کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره طراحی سایت با وردپرس، به وبسایت ترمه وب مراجعه کنید و یا با تیم آموزشی آن تماس بگیرید.

نام(Required)
ایمیل(Required)